1.Сформували уявлення про формуюче оцінювання як засіб, що допомагає супроводити увесь процес навчання учнів від виявлення їх навчальних потреб (початкових/вхідних знань, умінь, уявлень) до підсумкового оцінювання.
2.З'ясували, якими інструментами можна виявити навчальні потреби учнів, створили такі інструменти оцінювання для своєї навчальної теми.
3. Опрацювали модуль 4 підручника.
4. Доповнили план вивчення теми (розділ оцінювання)
5. Зрозуміли, що оцінювання навчальних потреб учнів — попереднє оцінювання знань, уявлень, вмінь учнів до того, як вони почали виконувати проекти.
6 Створили вчительську презентацію он-лайн (на своєму диску) на 4-5 слайдів, в якій описати основні питання та діяльність груп за проектом.
4. Доповнили план вивчення теми (розділ оцінювання)
5. Зрозуміли, що оцінювання навчальних потреб учнів — попереднє оцінювання знань, уявлень, вмінь учнів до того, як вони почали виконувати проекти.
6 Створили вчительську презентацію он-лайн (на своєму диску) на 4-5 слайдів, в якій описати основні питання та діяльність груп за проектом.
Немає коментарів:
Дописати коментар